Fruktstund


Vi hade fruktstund i dag och Clara plockade demostrativt bort bananerna.
Såg så kul ut, jag vet att hon inte är så jätte förtjust i banan. Men det
brukar gå ner. Men nej inte när man kan äta melon eller kiwi. Clara älskar
honungsmelon....

Ratar...


Mums min frukt tallrik...


Visste ni att turken på youghurt hinken är grek???


Tänkvärt!!!


Ja då tänker ni väl fasen vad hon bloggade i dag då...
Ja jag har lite tråkigt i dag, Clara sover ute i vagnen och jag struntar
i alla hushållssysslor i dag, ska bara laga mat om en stund.
Nu kom precis min son Sebbe hem min älskade bästa son!!!

Det bästa som finns är mina barn men så säger nog de flesta mammor =)

Nu blir det lite kaffe och nya amelia.... Byyyyeee...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0