Glad tös fastnar inte på bild


Min lilla tös fastnar inte på bild =) Hon skrattar så hon kiknar så det blir
suddigt när jag ska ta kort.... Vi var på Hongkong hon älskade friterad
fisk =) Och var hur glad å sprallig trots att hon sovit så lite under dagen.

LYCKA

Ja jag vet att det låter lite halv knasigt att lycka kan vara att tvätta
Claras dock kläder vid midnatt en fredag. Men det kan vara lycka speciellt
när man eller JAG längtat efter en liten/syskon/kille/tjej i 15år för så är det!
15år tog det att få ett syskon till min underbara Sebbe, 15år är lång tid!!!
Då kan man (jag) känna lycka mitt i natten en fredag natt när jag tvättar
min dotters dockkläder. Ja jag vet det kan låta helt bisarrt men så är det!
Hon tappade sin älskade docka ute i dag och den blev smutsig å mamma
rycker in å tvättar så att den ska vara ren, go å fin i morgon *hahhhaa*
Lycka ja när jag stod där så kände jag mig lycklig!!! Vad är lycka för dig?

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är mycket som är lycka för mej. Skulle ta en hel dag för mej att rabbla upp allt. Men bl.a är de ju helt klart att man har en underbar familj, ett underbart fint å nytt hus på landet, att vi är friska, mår bra, kan äta oss mätta och solsken i blick. ;-)



2010-04-24 @ 10:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0