Känner mig stressad

Jag vet inte vad det beror på men jag känner mig stressad.
Det är små saker som stressar upp mig grejer som ska fixas.
Beslut som ska tas, tvätt ska tvättas, mat ska lagas och inhandlas,
möten och träningar som ska hållas redas på. Körningar hit och dit!
Städas, hund som ska ut, listan kan göras lång! Känns bara som att
det är sån puls hela tiden....... Men det är väl så att ha familj.
Jag älskar min familj självklart men jag har nån stress inom mig
som jag måste jobba med =( Inte lätt när den finns där!
Jag tycker att jag sorterar och fixar/bockar av listan i huvudet.
Men när en grej bockas av kommer två nya det tar aldrig slut!
Nån som känner igen sig? Jag vet att jag har för höga krav på
mig själv. Men jag har så svårt att strunta i saker för det blir bara
värre i slutänden då!!!!

I dag måste jag handla mat och göra lite andra ärenden, har ingen lust
men  det måste ju göras. Fattar inte hur jag ska hinna allt när jag sen
jobbar men det gick förrut så det lär väl gå i höst också ;-)

Lite trött i dag också ont i kroppen det kanske gör att jag känner mig
extra stressad =/

Ha en bra dag alla!!!!


Kommentarer
Postat av: Erika

mmm...känner igen mej! I bland får jag skitont i bröstet för att jag stressar upp mej. Problemet är att jag vill ha kontroll över allt hela tiden men sen jag fick Oliver så är det dubbelt så svårt. Det är mycket helt enkelt å ändå så jobbar jag bara 21 timmar i veckan. Fattar inte!!! Meeen...man har ju i princip ett heltidsjobb hemma!

2010-04-15 @ 23:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0