Lekplatsen, sandlåda och besök









Pappa bygger en sandlåda åt Clara, nu ska den bara grävas ner lite och
fyllas med sand!!!!


Klart!!!


Alla pratar om Ben & Jerry så jag köpte en varsin till kaffet i dag mums
säger jag bara (men ack så dyra)

Vi smög åt när inte barnen såg ;-) Ssssccchhhh............

Cykelbesökare...... gav oss ett gott skratt!!!

Älskade brorstjejerna kom på besök i dag med sina nya cyklar.
Jätte fina cyklar men.... dom hade inga hjälmar än och fick lov att
cykla med slalomhjälmarna *Hahahaha* Dom skrattade, vi skrattade!
Tillslut skrattade vi allihopa helt hysteriskt åt det!!! Men tjejerna ska
verkligen ha massa kredit för att de andvände hjälm =) Ni är bäst!!!!!!!

Ja då var ännu en helg till ända.... all snö är borta vad fort det gick!!!
Jag försöker att njuta här och nu i dag för tiden går alldeles för fort
vi närmar oss maj. Och maj kändes så långt borta nyss när det var massor
av snö och kallt i februari. Usch jag tycker att det går för fort jag vill inte
det!!!!

Ha det gött och sköt om er!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0