Livsfarligt

Ojojoj  skjutsade hem Carro nu på kvällskvisten.  Höll på att krascha in i busskuren vid Rocklunda.
Bilens strålkastare landade på nya MQ reklamen och gissa vem som gör reklam för MQ just nu?????
Jo självaste Mr.Kinnaman det är ju förknippat med LIVSFARA.

Undra vem som är ansvarig? Hur har den människan tänkt!?  Ja jag får väl akta mig för att köra förbi
dessa busskurer!!! Kommer få nackspärr, krocka bilen kanske köra över en dam eller två!!!
Hjälp mig, tala om vilka busskurer denna man pryder. För samhällets säkerhet!!!!







Mmmmmmmmmmmmmm..........................................

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag minns när h&m hade underklädesreklam med Anna Nicole Smith. Gissa om statistiken gick upp på krockar i trafiken??!! Nu är det tydligen dax för oss kvinnor att öka statistiken igen, hehe... :-/

2010-04-29 @ 09:51:39
Postat av: Madelene

Håller med dig, han är snygg :)

Jo jag svällde oxå upp å mina fötter fick till slut inte plats i några skor.

Trevlig Valborg!

2010-04-29 @ 13:21:18
Postat av: Nettan svarar:

Erika: Ja du kanske statistiken går upp eller så är vi bara bäst på att göra två saker samtidigt hehehe

Maddis: Ja jag lånade min sons 42:or haha

Trevlig Valborg på er oxså tjejer =)

2010-04-29 @ 21:06:43
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0