Mamma-dotter dag på Vallby myyysss

I dag så packade vi fika och promenerade till Vallby friluftsmuseeum.
Har tänkt länge att vi skulle göra det och så läste jag på Christinesblogg
att hon och hennes dotter varit där. Och kom på ja just ja.....

Vi gick dit det var bara 3km från oss så dit kommer vi att gå fler gånger.
Så mysig dag vi haft bara Clara och jag, så underbart att se henne
utforska och titta på saker i naturen och på djuren. Griskultingarna
blev förstårs favoriten *ler*



Både Dogge och Clara var alldeles tagna av dessa små sötisar....


Tittut....


Bus i hela kroppen man riktigt såg hur Clara njöt av att strosa omkring...


Mer bus...




Vi hade så mysigt i dag!!!! Jag blir tårögd av att få vara med min dotter
och följa hennes utveckling.... tur att jag har hela våren och sommaren
med henne innan hon börjar på dagis...... Lyckos mig!!!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Christine

Ja, passa på att njuta. Tiden går så fort. Alldeles för fort. Önskar jag kunde få vara hemma mer med Tilda. Iallafall om man kunde jobba halvtid. Å visst e de underbart på Vallby museum.

2010-04-12 @ 19:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0