Maxi och apoteket

Clara och jag var till apoteket i kväll.... Hon charmade alla där.
Gick runt och pratade å pratade å vinkade!!!
Sen var vi in på Maxi och handlade lite, behövde ju en ny stek-
panna eftersom jag på skärtorsdagen brände våran!
Clara åkte i en såndär bilvagn hon bara älskar det, inte jag för
dom är så svåra att styra. Men vad gör man inte för sin lilla tös!
Sen så gick vi till bilen hon älskar att gå i skor nu hon tittar på
allt och inspekterar nyfiket! Hon är så mysig och rolig nu händer
nya saker varje dag. jag är lyckans mamma som får vara hemma
med henne och uppleva denna underbara tid!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite....

Just nu läser jag......


Nattinatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0