Nääää...

Inte blev jag speciellt *taggad* eller munter när jag tittade ut
i dag. Egentligen blev jag inte förvånad heller 22 april och typiskt
aprilväder. Inget jag kan rå över så det är väl bara att gilla läget!
Även om jag inte har lust att gilla läget! Vi håller oss inne i dag
mestadels en liten tur med hunden måste vi men annars är det
inomhus som gäller för oss!!!!!!

Bläää....



Tur att jag har lilla sötisen som får upp humöret på mig!!!
En glad morgonpigg tjej.....


Kan ju inte gnälla över lite snö, jag tror dom som bor i Island har större
problem än lite snö. Eller dom som måste hem från sina semestrar och
inte tar sig hem! Jag har vänner som har sina barn utomlands och väntar
hem dom och längtar. Så lite snö får jag väl stå ut med!!!! Den är borta snart.

I stället ska jag ha en bra dag inne med Clara vi ska myyyysssaaaaa!!!

Ha en bra dag alla och sätt på mössan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0