Nu har jag tryckt på *boka* knappen

Japp då var det gjort jag tryckte på boka knappen en vecka
till Egypten. Jag har alltid velat åka på en allinclusive resa
med barnen där det finns allt. Och på detta hotell finns verkligen
allt för oss alla. Vi är ju verkligen i varierande åldrar ;-)
38,34,17,12 och 1år så det finns sportaktiviteter, vatten bad i
olika former, lekplats, spa och massage, snorkelvatten, barer,
fri glass i stora lass, discon och uppträdanden och soooooool
och värme! Det blev dyrt men vi får tillbaka på skatten och har
alltid lagt pengarna på att renovera och köpa grejer genom åren.
Nu vill jag investera i minnes banken. Mysa med familjen!!!
Jag kan inte tänka mig avsluta min föräldraledighet på
ett bättre sätt!!!!
Jag säger bara Jiiiiiiieeeeee yeeeeeeesssss!!!!!!!!!

8 augusti bär det i väg =)






Tjohoo!!!!


Kommentarer
Postat av: Erika

härligt!! vart i egypten ska ni då? Jag å syrran va till El gouna.

2010-04-12 @ 12:51:22
Postat av: Anna

Vi var till Egypten i november-09. Helt suveränt och jag kommer definitivt åka tillbaka. Är helt klart lite avis på er ;)

2010-04-12 @ 22:11:31
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Nettan svarar:

Erika: Hurghada blev det =)

Anna: Jag har aldrig varit där men längtar förstår att du är avis ;-) Visst var det då Malva fick myggbett???

2010-04-12 @ 23:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0