Rutschkana

Äntligen har Clara fått en rutschkana =) Och gissa om hon
är nöjd vet inte men hon har åkt å åkt å åkt i dag!!!!
Sebbe hade också en sån när han var liten dom är så bra!
Kan vi ta ut på gräsmattan i sommar och ha den i badbassängen.
Köpte den på BR jag var och tittade på ÖB i går där kostade den
299:- och var inte alls bra ranglig och dåligt med grepp på trapp-
stegen. Men i dag var jag in på BR och där var dom halva priset
om man var klubbmedlem endast 199:- bra grepp på fotstegen
och mycket stadigare!!!! Br-leksaker


Lite rutschkane bilder.....


Tjoho här går det undan....




Konsentration när man tränar balansen....


Efter badet i kväll var man ju tvungen att dra några repor till.....


Coola till sig också med solbrillorna....


Clara tjuter av förtjusning när hon åker, nu har hon tränat å tränat så
det går som en dans!!!! Hon tränar balans, tuffhet, får klättra och så
är det jätte kul också!!!

Tjingeling och nattinatt måste vara utvilad i morgon för jag anar att det
blir en heldel åka av i morgon också.......

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh va kul. Jag har funderat länge på att skaffa en till Oliver å. Som du skrev så är de ju kul att ha till en pool i sommar å.

2010-04-29 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0