Tillkommer grejer hela tiden sa jag ju ;-)

Japp precis som jag sa i går att det tillkommer saker hela
tiden. I dag är Sebbe hemma han känner sig inte pigg!
Dom ringde från Sebbans skola han hade ont i nacken
förmodligen nackspärr. Har nu suttit med varm vetekudde
och tar nu ett hett bad! Ja så jag fick slänga mig i bilen
och hämta honom. Skönt på sätt och vis att Sebbe var
hemma så slapp jag klä Clara och ta med henne!
Det är alltid nåt! Jag menar inte att gnälla jag försöker bara
förklara att det går i ett inte bara för mig kan jag tro utan så
är det väl för alla som har familj och barn!
Kan bara tycka i bland att det blir en heldel extra när det
dessutom är fler mammor och pappor och viljor inblandade
hela tiden. Mycket som alltid ska klaffa!!!

Nog om det kanon väder i dag, det blir grilla och ett glas vin
till kvällen. Karln har lovat att fixa maten!!!

Jag ska försöka reklamera ett par svindyra eccoskor också
om jag orkar, helt värdelösa. Men jag undrar om reklamation
även gäller när skon absolut inte passar. Har på ett helkonstigt
ställe fått skavsår tre gånger nu!!! Men troligtvis får man bara
reklamera om skon är trasig eller så =( Försöka ska jag iallafall!!!

Ha en trevlig fredag alla!

I kväll börjar en ny serie som ser rolig ut men den kan väl aldrig
slå solsidan =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0