Veckans medlem på bloggfamiljen.se

Som jag berättade i går blev jag veckans medlem på bloggfamiljen.se

 

22 april 2010

Veckans medlem

Postat av admin den 22 april 2010 - 18:33

Grattis Anette, du är “Veckans Medlem”! Gå in och läs lite mer för att lära känna Anette. Vill du också bli “Veckans Medlem” och få en liten present? Skicka ett mail till [email protected] och svara på samma frågor som Anette har svarat på.

Hej Anette, hur hittade du till Bloggfamiljen?

Jag läste Hannas krönika i Aftonbladet och såg Bloggfamiljen där!

Du läser om alla våra bloggares vardag men hur ser egentligen din vardag ut?

Just nu är jag hemma med min lilla tös 15månader så jag njuter av varje minut med henne. Vi har nu fått dagis plats i augusti så då ska jag återgå till mitt arbete. Jag arbetar på en dagligverksamhet för lindrigt utvecklingsstörda med psykiska tilläggsproblem ofta flera diagnoser. Jag gillar mitt arbete för det ger mig en utmaning varje dag. Och ingen dag är lik den andra! Jag har också en son på 17år och en bonusson på 12år båda två heter Sebastian. Jag har en lillasyster som känns som min dotter för hon är uppvuxen hemma hos mig. Hon flyttade…… till mig som 4-åring i dag är hon 21.

Jag bor tillsammans med min man som är 4 år yngre än mig och rörmokare. Vi bor i ett äldre hus byggt 1935 som vi renoverar för fullt! Vi har också en hund Doglas 4år han är en blandras mellan rottweiler och labrador. Jag gillar att simma, promenera och cykla. Jag läser böcker i perioder, men mycket av min tid går till att serva familjen. Skjutsa på träningar o dyl. Jag försöker att ha lite egentid då träffar jag gärna mina tjejkompisar och då brukar vi gå på spa odyl. Jag försöker vara glad men alltid är det inte så lätt för jag har mycket värk i kroppen men det får inte hindra mig att vara aktiv =) Och så läser jag självklart bloggar och Bloggfamiljen.se ligger förstås i min favoritlista. Jag bloggar även själv mrsnatten.blogg.se.

Hur skulle dina vänner beskriva dig, positivt som negativt?

Mina vänner skulle nog beskriva mig som en positiv person som ofta sprider energi. Och att jag är ärlig och rättfram! Min familj skulle nog säga att jag i bland har kort stubin och är lite tjatig *ler*

Om du vann 10 miljoner på lotto, vad skulle du göra exakt samma dag som du fick reda på det?

Bjuda närmaste på middag ute, ringa och boka en spastund för mig, min man och barnen med 1½ timmes massage var och en barnvakt till lilltösen. Shoppa med familjen nya kläder, boka en 3 veckors härlig semester, kanske Västindien. Be min man köpa en båt!!! Boka hantverkare till att renovera klart huset. Om jag nu ska hinna allt detta på en dag så hoppas jag att jag får reda på vinsten tidigt på morgonen =)

Vad har du alltid velat göra som du fortfarande inte har gjort?

Studera till det jag ska bli när jag blir stor!!! Vad det nu är??? Jag ville när jag var yngre bli polis så kanske studera till det!!!

Tack Anette för att vi fick störa dig.

Vill du också bli “Veckans Medlem” så skicka ett mail till [email protected] och svara på samma frågor som Anette har svarat på


Kommentarer
Postat av: Erika

va roligt....grattis!

2010-04-24 @ 00:06:56
Postat av: Marita Holm

Hej Anette.Jättefin blogg du har.Jag tittade in för första gången idag och det är inte sista.Söta barn har du också.Lycka till i fortsättningen med allt.Kram Marita57 från bloggfamiljen.

2010-04-24 @ 15:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0