Vilken dag, ska bli skönt att sova ;-/

Vad fel en dag kan bli, var till Hälla och handlade scanna in
varor för alldelses för mycket pengar 158:- Suck!!!!
 
Tappade ut en skål med grädde som jag skulle vispa gissa
om 2½dl kan kännas mycket när det for ut på skåp och
golv i köket =(
-Mamma tappade sa jag till Clara....
-Tappa, tappa, tappa satt hon och sa då!
Man kan ju inte mer än le åt eländet!

Clara fick en innebandyklubba i dag, så nu kan hon vara med
brorsorna och spela..... Tack farfar!!!

Clara tjuvtränar lite inne utan att brorsorna vet *Hihihihihihihihi*

Vid lunch i dag fick jag en impuls och ringde min frisör och ville ha en tid
omgående. Vilken tur jag hade det fanns en senare i dag!!!
Jag tog mod till mig men lite stöd av Carro och min frisör och klippte av
flera decimeter kändes plötsligt helt rätt så trött på eländet!!!!!



Jag tyckte att jag gjort en mega förändring men det tyckte tydligen inte
resten av familjen.... Hmmmmm.... Sebbe såg inget när han kom hem!
Sebban såg inte heller nåt när han kom hem!!!! Inte min man heller =(
Antingen så var det inte någon större förändring eller så är jag osynlig
för dom =(

Lika bra att krypa ner under täcket!!!
Hoppas att min dag i morgon lyckas bättre och att jag vaknar på lite
bättre humör!!!!

Nattinatt!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej tjejen!

Du blev jättefin!

Stor kram Milla

2010-04-16 @ 21:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0