1 augusti

Oj oj vart tog sommaren vägen? Nu är det 1 augusti jag fattar inte =/

I dag har vi varit och tittat och snoozat på våra vänners nya familje-
medlem en liten kille på dryga 3,5kg och hur söt som helst!!!

När vi kom hem tog jag tag i trädgården, det såg för jäv.... ut, Min
älskade Sebbe klippte gräset och jag rensade ogräs vi höll på i nästan
3 timmar. Fint blev det, men jag är väl däckad i morgon tyvärr för
min sabblars värk vill aldrig ge sig!





Carro kom över i kväll för hennes kille och Henrik skulle ut och lägga
nät!!! Hon passade på att klippa klorna på Dogge!


Och efter kloklippningen blev det lek och bus med Sebbes kompis Erik.






Var en sväng till Hälla i dag också, vad rea det är svårt att motstå men
var relativt duktig i allafall. Hittade en kjol men inte på rean förstårs!!!




A folklore tale deras nya kollektion är lite cool tycker jag påminner
om Odd Molly =)

Ja det var lite om våran första söndag i augusti!!!!!!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0