Arg och sur =(

I går var jag och vännen ut och åt lite mat och drack lite vin.
Vi hade jätte trevligt och roligt det blev senare än vi räknat
med! Så när vi skulle hem var vi hungriga igen och slank in
på Saffets jag ställde cykeln utanför och låste den.

Vi kom ut 25min senare och då var den stulen, fan jag blir så
förbannad. Att man inte kan få ha något i fred.
Är det meningen att man ska ha cykeln inlåst hemma i förrådet
för att få behålla den? Vad ska man med en cykel till om man
inte kan använda den?

Åååååååå jag är så hederligt förbannad
den är sprittny en Cresent svart var inte billig, visst jag får ta det
på försäkringen men ändå självrisk och så + att jag blir så arg!!!!

Jaja vi hade iallafall jätte trevligt även om avslutet på kvällen
inte var rolig!

Kvällens outfit:

Vita jeans från H&M, Topp Yumi Lager157, Jeansjacka Bonderlid

Tjing

Kommentarer
Postat av: Meeo

Tillåt en flata med fotfetisch beundra dina fötter. Gulligt vristband. ;)

2010-08-31 @ 14:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0