Borta bra men hemma är alltid bäst!



En vecka går ju alldeles för snabbt tyvärr =/ Vi är mycket nöjda med
vårat val av hotell allinclusiven var jätte bra! Kanon god och mycket
mat stort komplex med allt! Teater, biljard, barer restauranger!

Dessvärre blev Henrik magsjuk och solsting och Clara febrig och även
jag kände av magen! Gick till läkaren på hotellet och det blev ingen
billig historia lite magtabletter 750kr *HUA* Visste inte att dom var så
dyra det framkom när vi skulle checka ut. Även om Henrik frågade
vad dom kostade så sa läkaren *On the house* Jojo visst =(

Men vi hade en underbar vecka trots det. Varmt och gott över 40gr på
dagarna 34gr på kvällarna och 28gr i vattnet ;-)

Lite bilder....

Bild tagen från våran markterass...


Kamel *mel* som Claris sa....


Mycket bada blev det....


Claris med brorsorna....


Sebbe och Clara bygger en pyramid...


Tjoho....


Jag med mina älskade barn...


Älsklingen...


Gos med *Bebbe* <3<3<3


Min fina....

BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!!!

Jag kan iallafall rekomendera Egypten god mat, underbart vatten turkost
och salt, varmt, fina korallrev att snorkla vid, kändes som man simma
runt i ett altvattens akvarium!

Stort + ska Apollo har för sin välkommsutflyckt på 4 timmar i Hurghada
med massor av information roliga berättelser och flera sevärdigheter.
Den erbjöd dom i stället för dessa tråkiga välkommsträffar som brukar
vara 1 timme på en restaurang. Mycket bra!

Stort + ska även Arlanda ha vi fick inte med oss vår barnvagn på söndag
kväll vi landade 18.15 och vagnen kom inte på bandet. På måndag vid
lunch ringde Jetpak och sa jag är hos er om två minuter vips så vagnen
hemma. Snacka om snabbt!!!!

Apollo-Arabia Azur resort

Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0