Dagis = hosta & snor

Ja nu börjas det =( Dagis hosta och snor så typiskt än så länge
är det feber fritt i allafall! Bra att hon blir snorig och hostig nu så
kanske lite är gjort när jag börjar jobba igen. Om två veckor är
det dax och det med blandade känslor.

Ska bli kul att komma tillbaka som det samtidigt känns tråkigt att
lämna bort Claris. Jag älskar att vara med henne men jag får göra
så mycket kvalitet det bara går av den lilla tid vi får tillsammans
på kvällarna.

Och så ska ju pappa få ha mysmåndagar med henne. Och jag
kommer få middag på bordet varje måndag det ska bli lyx =)) ler

Min sötis....


Gladis....


Blundis...


Nu ska jag på skolmöte med stora grabben lite startsamtal inför hösten!

Tjing och ha det gott!

Ps. Glöm inte paraply i dag =/

Kommentarer
Postat av: Cissi

Japp, nu börjar det...bor med 3 st snorisar nu men ff feberfri, hoppas det så förblir :S



Jag förstår att det är med blandade känslor men det blir nog bra, du får tid med dina kompisar och C med sina och när ni ses blir det extra bra tid tillsammans eller ;)



Ha en bra dag!

2010-08-24 @ 15:33:21
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej Nettan!

Kom på idag att jag missat din blogg nästan hela sommarn. Men det ser ut som ni haft en bra sommar. Ska bli bättre på att kolla mina favvo bloggar nu när jag mest är inne i höst regnet. Jag blir hemma till Mars med min minsting men börjar få lite ångest över det :( Vad jobbar du med? Tack för en bra mamma blogg!Ha det gott. Kram Madde i Leksand

2010-08-24 @ 16:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0