Dagis och tatuering

I dag har Claris sovit första gången på dagis!
Det gick bra ända tills jag kom och hämtade
henne då blev hon jätten ledsen. Det kändes som
om hon sa med sin gråt till mig....
-Mamma hur kan du göra så här emot mig? Hmm...

I dag har Älsklingen äntligen fått göra sin namn
tatuering på barnens namn. Han gjorde lika som mig
samma text och så men mycket större! Det ser ut
att blivit bra, just nu har han plastfolie på.

Maffig tycker jag, iaf ett säkert kort att göra sina barns namn ;-)


Aj lite ont gjorde det =/


Nöjd =)


Nu ska ska jag åka till Skultuna och hämta min son, han ska övnings-
köra hem.... brum brum....


Ja i dag om en vecka har jag gjort min första arbetsdag!
Vad tog denna tid vägen? Jag fattar inte att det är dax.....

Det blir så bra bara jag kommer in i rutinerna, lite bortskämd med
sena mornar och morgon mys. Mitt största problem blir att komma i
säng i tid på kvällarna!!!

Tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0