Egypten




Kanon pool att simma i simglasögonen ner packade jag ska simma
varje dag =)



Hit ska vi Hurghada i Egypten ska bli så spännande, har aldrig varit i
Egypten =) Allt är så gott som packat det är mycket som ska med när
man har en liten. Blöjor, mat, välling, febertermometer, alvedon i olika
*modeller* tabletter, suppar, flytande, solcremer i massor, svalkande gel
om nån ändå råkar bränna sig!!! Leksaker till Claris och så smått som
möjligt, lilla dockan, lilla hinken, lilla spaden, små böcker, salta pinnar
bollar, badring osv. Clara fick ett jätte litet bra hinkset av Sebbes pappa
i dag perfekt att ta med!!!!! Något jag lärt mig är att ta med majsvälling
lätt att småttingarna får lite lös mage i värmen + allt vatten dom dricker.
När vi var på Kreta fick Clara 80st myggbett så nu är även aco`s betsalva
med!!! Välling på tetra är kanon att ha på planet också!!!

Näääää.... Nu blir det ett skrubbbad så att färgen fäster och håller i sig lite!

Ha det gott här hemma så är jag tebaxs och bloggar om en vecka!!!

Kram och Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0