Fin dag

Oj vad fint väder i dag, lust att hitta på något!
Just nu sover Claris middag men jag funderar
på om hon och jag ska åka en sväng till Kungsbyn
och titta på djuren =)

Jag har haft huset full här i dag, bror m tjej och
barn, Sebbe hans pappa, svärfar och vi. Nu har
alla åkt och vad tyst det blev. Claris har somnat
i soffan med en förskyld pappa!!!
(Å ni vet ju hur karlar är när dom är förskylda ;-)

Bror å familj är ute i skogen och letar svamp och
blåbär hoppas dom får i hop till en blåbärspaj =)

Ha en trevlig lördag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

haha va roligt, sa senast ikväll till min sambo att åh va dryga killar är när dem är förkylda. Tror dem ska dö lixom medans en annan får bita ihop å ta hand om hem å barn hur klen man än är! Vi mammor är allt bra:) Hoppas du har en trevlig lördag! Kram

2010-08-28 @ 20:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0