Kallingar



Sent i går kväll sorterade jag tvätt nere i källaren och filosoferade
lite. Och kom fram till att vi mammor är ju bara så bra!
Vi kan ju så mycket, måste kunna så mycket eller vad säger ni
mammor där ute? Bara det här med kallingarna tex. I mitt hus finns
det runda slängar en si så där 80par och jag vet precis vems som är
vems! Tanken vara bara hur vi håller reda på allt.......
Tider av alla slag... när det behövs inhandlas kläder å div till barnen...
Bäddas rent.... kolla å flytta om sommar/vinter garderob osv...
Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst som vi mammor bara
fixar utan att det syns!!!!

Hahahahaaa jag var bara tvungen att skryta lite om oss mammor!!!
Detta är ju mestadels en mammablogg så vad passar inte bättre =)

För visst är vi braaaaaaaa!!!????

Kram på er mammor =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Visst är vi bra, hur skulle världen vara utan alla underbara mammor tro ;)



Trevlig helg!

Kram

2010-08-20 @ 08:56:09
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Popprinsessan

Ja, visst är vi ofta otroliga! :-) Min make frågar ofta efter helt självklara saker - men jag inser då att det är jag som skämt bort honom... Eller ex jag lägger in hans kläder i hans garderob, men OM han vikt tvätt så låter han min tvätt ligga framme på sängen för att jag själv ska lägga in den. Jag kan förstå om han är tveksam över vissa saker, men vissa är ju helt självklara :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0