Kändes lite tomt



Vännen och jag var och simmade i kväll, hon ringde på eftermiddagen
och var simmsugen. H skulle jobba men Carro var här så hon tog Claris.
Fortfarande får man byta om och duscha i uteomklädningsrummen.

När jag passerade plaskdammen kände jag lite sorg i hjärtat den var
tömd på vatten. Den såg så ensam och övergiven ut. Och så många
mysiga baddagar jag och Claris haft där i sommar!

Simmade 44 längder i intervall, 8 snabba bröst, 2 långsammare rygg,
2 crawl, 8 snabba bröst osv.... avslutade med 2 längder magdödare,
och 2 längder bentramp. Så skönt!!! Lite bastu, äpple, kaffe och socialt
umgänge hann vännen och jag med också. Så nu är batterina laddade =)

Jogga i morgon blir det! Nu så är jag på G......

Nattinatt sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0