Linas matkasse måltid 1


I dag har jag lagat till min första Linasmatkasse måltid, mums det var
riktigt gott!

Grillade lammfärsspett med citron- och kaprisdressad potatissallad!

Jag hade förkokat potatisen så det gick riktigt snabbt att laga till det!
Vi grillade spetten men det går lika bra att köra dom i ugnen.
Tid ca. 30min då tände mannen grillen och grillade, kör man dom i ugnen
kanske det tar mellan 30-45min det var gott, tyckte samtliga!!!!

Det är lite kul med lite nytänkande i matlagningen =)




Kommentarer
Postat av: Madde

Kul me lite nytt i matlagningsväg. Blir ju ganska ofta samma sak vecka efter vecka. Va fina era namn tatueringar är. Har alltid velat tatuerat mig och som sagt sina barns namn är ju ett säkert kort, aldrig nått man kan ångra. Jobbit att Clara kännt att du lämnar henne men hon kommer nog in i det snart. Det blir ju lite nytt för dem men. Du får njuta sista veckan nu då innan jobbet drar igång :)

Kramis

2010-08-31 @ 21:59:03
Postat av: Moi

Hmm...misstolka mig rätt, men det ser inte speciellt gott ut. :)

2010-09-02 @ 09:30:03
Postat av: Nettan svarar

Peter el. A-C meningen med min utvärdering av Linas matkasse är ju att visa mina bloggläsare från annat perspektiv hur Linas matkasse är. För läser man på deras hemsida så är ju allt positivt bara! Man måste tycka om poatissallad annars är det kört =/ Järparna smakade som kebabspett nästan ;-) Kramkram

2010-09-02 @ 12:40:43
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0