Lite stolt kanske?



Clara ute på dagis visst ser hon lite stolt ut? Hon tycker att det är jätte
kul med kompisarna! Jag sa hejdå strax efter och hon brydde sig inte alls
att jag gick. Hon älskar ju att vara ute!

När jag kom sen då var hon inne på dagis sken upp och sa: -Mamma!!!
- Hej Claris nu har mamma jobbat färdigt nu ska vi gå hem!

Ute i vagnen pussade jag henne och sa vad bra det gick vad roligt!
Sen somnade hon som en stock....



Nu har hon sovit en timme och jag ska nu städa badrummet innan hon
vaknar. Henrik har fixat det sista med dörren och lister så jag behöver
städa av lite.

Håller på att få bra rutiner med Clara nu hon somnade strax före halv
åtta i går och vaknade halv sju i morse. Nu sover hon tidig middag så
troligtvis kan jag lägga henne sju-halv åtta i kväll perfekt. Hon äter
bättre nu också min lilla tjej så skönt att allt faller på plats.
Sen förstår jag gällande dagis att det säkert blir lite bakslag när hon
upptäcker att hon ska vara längre dagar. Men det tar vi då!!!!

Tjing på ett tag =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad söt hon är och vad kul att hon trivs :)



Trevlig helg!

2010-08-27 @ 12:32:56
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0