Nu så....

Har jag bestämt mig, jag ska komma i gång att röra mig mer!

Mina långa promenader ger inget resultat längre, jag måste
variera träningen mer!

Bestämt mig för att jogga 2 gånger/vecka och simma minst
1 gång. Och köra crosstrainern 1-2gånger + mage och armar.

Jag kommer att starta riktigt lungt, jogga bara 3km, 10-15 på
crosstrainern simma 40 längder (1km) Av erfarenhet vet jag
att om jag går ut för hårt blir jag förskyld får ont och slutar
innan jag kommit i gång.

Det svåra för mig blir att få i hop det rent tids mässigt men jag
får planera och sätta mig först i vissa lägen.
Om jag ska vara en bra mamma måste jag få mitt egna behov
tillgodosett också för att orka och må bra!

Så nu tar jag min första joggingtur i morgon igen håll tummarna
att jag kommer i gång nu..... jag vet ju att efter 5 turer så släpper
det och flyter måste bara klara mig över spärren.....

=)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0