Orolig tös

Min lilla söta tös har varit lite orolig i dag, är övertygad om att det
är reaktion på att börjat dagis.

I dag sov hon middag där för första gången allt hade gått bra tills
jag kom. Då sa hon mamma och började gråta så hysteriskt var
så ledsen. Hon tittade på mig med en blick: -Mamma detta är inte
schysst! Som jag skrev i tidigare inlägg.....

Hon var gnällig på eftermiddagen förmodligen för att hon endast sovit
45min på dagen. Jag tänkte att detta är ju kanon då kommer hon i säng
i bra tid. Och vi kan börja få lite bättre rutiner. Så vid 18.45 gav jag
henne välling och natta som vanligt. Hon gallskrek var hysteriskt
ledsen helt olikt henne. Kändes som att hon var rädd att somna och
att vi skulle försvinna. Lilla tösen då =)

Jag skulle tro att detta är lite reaktion på att börjat dagis, hon är inte
så jätte van att vara i från oss och det är så mycket nytt för henne.
Ny miljö, nya människor små och stora, vara i från oss, bli lämnad!
Men jag är övertygad om att det kommer bli bra bara hon vant sig.
Jag är jätte nöjd med dagisvalet, men fröknar med allt! Clara ser
också ut att ha kul när hon är där!


Men det gör så ont i mammas hjärta när hon blir så ledsen!



=((


Kommentarer
Postat av: Cissi

Visst gör det ont i hjärtat men det är skönt att höra/veta att det snabbt går över när man väl lämnat dom små liven.



Ha en bra tisdag!

2010-08-31 @ 10:49:52
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0