Polisanmälan gjord

Nu så har jag avregistrerat traderakontot och
gjort en polisanmälan. För er som inte läst min
blogg så kan jag berätta att *någon* person
öppnat ett falskt traderakonto i Henriks namn
och med hans personnummer och våran adress.
Med en annans persons mailadress.
Ja jag säger bara är det barnsligt?
Omoget? sjukt? ja jag vet inte.
Oärliga människor ger jag inte mycket för!!!
Känns bra att polisanmält det i allafall, tradera
tyckte också vi skulle göra det!

I dag blir det väl att hålla sig inne regnet strilar
med jämn ström =(

Känns rätt bra att vi ska åka till Egypten snart!
Sol, värme, bad, snorkling, god mat, 33gr 28gr i
vattnet njammmmiiiiii jieeeeeeeee.......

Skönt avslut på min föräldraledighet när vi kommer
hem börjar det bli dax att inskola på dagis och börja
jobba!!!

Ha en fin måndag vare sig du har semester eller
jobbar =)

Tjing


Kommentarer
Postat av: Erika

ja du....de är väl både sjukt och omoget! Hoppas ni slipper med av sånt skit i framtiden!

2010-08-02 @ 12:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0