Promenix

I dag har Claris varit själv en liten liten stund på dagis.
Bara för vänja sig, jag sa hej då! Clara grät pytte lite
hann inte ens ut från dagiset så hade hon tystnat!
När jag kom tillbaka sken hon upp såg så glad ut, men
så skönt att hon inte gallskrek när jag var borta!

Hem och märkte kläder måste nog beställa fler märk-
lappar dom verkar jätte bra! Smidigt i allafall... Filur

Clara sov en liten middag sedan gick vi till Pinglan och
lekte, fikade och sjöng. Vi kommer verkligen sakna
Pinglan och Miriam =(

Sen tog vi en promenad och köpte frukt och grönt,
vädret var finare och det var så skönt och mysigt bara
Claris och jag <3<3<3

Lite bilder från vår promenix...




Genade genom buskarna =) full koncentration....


Lite vatten....


Paus...


Var och hälsade lite på änderna...


Lite mer paus...


Hjälper mamma och bära gurkan...


Puss puss mamma <3


Så mysigt vi hade... det var så skönt att bara ta det lugnt och låta vår
promenad styras av Claris, allt för ofta är man så stressad tyvärr =/

Väl hemma lagade jag tacos fyllda paprikor till det sallad mumma!!!

I dag har jag nöjt mig med att promenera, jogga i morgon igen!!!

Tjing och kram och nattinatt 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0