Sommarplask


På eftermiddagen har vi varit på sommarplask på lögarängen.
Det är aktivfritid som annordnar det syrran hade två biljetter
över pgav. sjukdom så vi hoppade in Claris och jag.
Jätte mysigt, man fick glass när man kom sedan var det bad
och endel tävlingar för större barn, gratis massage till mammor
och pappor. Vi hann med att simma syster och jag också, så
joggingen får vänta ;-) Det hela avslutades med hamburgare!



Söta NOWA & EMMY






De nyrenoverade omklädningsrummet på lögarängen, väldigt grönt
men väldigt fräsch och fint!!! Grönt är skönt ;-) Eller vad brukar man
säga?

Ja det blev en dag full av aktivitet en mysig söndag som jag ska av-
sluta i soffan med min älskade förskylda man, och se söndagsfilmen!

Summa av min aktivitet denna vecka, som jag skrev skulle jag komma
i gång och röra mig ;-) Joggat 2 gånger simmat 2 gånger och enheldel
promenader både långa och lite kortare. Jag är nöjd, mer än nöjd!!!

Ha en fin söndagskväll ge dom du älskar en extra kram ;-)
Tjing

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad roligt :D

2010-08-30 @ 10:14:58
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0