Spännande



För en dryga vecka sedan beställde jag Linas matkasse.
har hört talas om alla dessa matkassar man kan få hem-
leverade och tänkte jag ska ta och testa. Nu hade dom
ett erbjudande för 499:-

Det innebär att på måndag kväll 17-22 får jag mat hem-
levererat färskvaror/frysvaror och recept på en femdagars
meny. Jag tycker att det ska bli lite spännande!!!

Hur ofta står jag inte å suckar med nyllet i frysen och funderar
på vad jag ska laga för mat! Nu så får jag hela menyn serverad.
Och jag får prova nya maträtter.

Jag ska skriva och berätta nästa vecka hur kassen var och vad
jag tycker!!!

Nu i kväll kom menyn på mail ser inte illa ut alls!!!!

Veckans meny v.35

Leverans sker måndagen den 30/8 mellan kl. 17-22

A Medel: Grillade lammfärsspett med citron- och kaprisdressad potatissallad
B Medel: Grillad timjan- och vitlöksglazad fläskfile med ris, äppelsallad och haricots verts
C Medel: Pastasallad med bacon samt kaprisdressing
D Snabb: Tagliatelle med grönsaker och basilikacreme.
E Tuff: Rimmad kolja med krämig spenat, pepparrot och potatis


Tjingtjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0