Tungt

Varit på dagis det gick bra, på onsdag ska jag lämna Claris själv en liten stund.
Säga hejdå - gå vara borta 15-20min- kom och hämta henne! Spännande =)

Ringt polis och försäkringsbolag angående min cykel, tur att jag tog tilläggs-
försäkringen på 199:- Smartsafety för 6år nu slipper jag självrisken på 1500:- =))

Inte nog med det i går upptäckte vi att Sebbes scott cykel var stulen vad är
detta? När vi hämtade vår bil efter Egypten resan var tanklocket uppbrytet!
Vem vill oss illa ????? S.U.C.K

Jaha ja sitter nu här och *peppar* mig själv har ju lovat mig att börja röra på
mig lite mer. Joggingskorna står i hallen och ropar på mig!
-Jajaja jag ska!!!!
-Jag kommer =)
Känns inget vidare just nu men vet ju att bara jag paltar mig  i väg så känns det
ju så skönt sen!!!

WISH ME LUCK!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Erika

men oj va ni råkar ut för tjuvar! Inge kul. =(

Hoppas det kommer att gå bra för Clara på dagis.

kram kram

2010-08-23 @ 22:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0