Valde mig själv...



Ja som ni vet har jag lovat mig själv att röra mig mer ;-)
Så i kväll valde jag bort detta!!! Diskenbänken....

Och tog mig en joggingtur i stället! Å så ljuvligt skönt det var vilket
flow jag hade nice =) Jag svävade fram vet ej vad det berodde på
kanske att jag just valde mig själv???

Jaja jag får väl hoppas att mina små spöken här hemma plockar
ur och i diskmaskinen i natt så att jag slipper i morgon!!!
För jag struntar i det och lägger mig och läser aftonbladet i stället!

Ps. Jag struntade i att dammsuga också =)

Tjing och nattinatt!!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

tror att det kan vara nyttigt att strunta i måsten i bland. Det gjorde du rätt i! kram

2010-08-25 @ 11:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0