wooooow....

I dag har det verkligen varit fullt hus här hemma *ler*
Vi har ju bror och sambo boende här pgav. att dom
har vattenskada i sin lägenhet. Min syster Ellis kom på
besök på eftermiddagen sedan mamma och hennes man.
Sen kom min vän Camilla och sen ramlade även Carro
och hennes kille in också. *S* och så vi själva också.
Snacka om fullt hus!!!! Mysigt!!!!
Men att leva som familjen annorlunda skulle jag då inte
vilja eller orka..... Men det är kul när det är lite rörelse
i bland, kaffebryggaren har gått varm i dag må jag säga!

Näe nu så ska jag för engångs skull lägga mig i tid!!!

Nattinatt!

Förresten är det någon som har bra märkningstips till
att märka barnkläder? Dax nu när Claris börjar på dagis!
Märkpenna, lappar att sy på? Stryka på? Hur gör ni?

Tjing

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag använder märkpenna, tycker det funkar bäst, inga lappar som ramlar av coh inge större jobb bakom :)



Hoppas Du har haft en bra sommar, nu är jag tillbaka till "verkligheten" igen...

2010-08-19 @ 09:57:28
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0