Clara 2år












Vilken 2-årsdag Clara blev firad som bara den massor av fina paket!

Clara började sin födelsedag med att ta sovmorgon till klockan nio.
Så jag fick inte ens pussa henne på morgonen innan jobbet.

Pappa och Clara var till bvc för vägning och mätning 86cm lång och
10,6kg hon är inte så stor min tjej. Men hon följde sin kurva. Hon
fick jätte mycket beröm på bvc för att hon var så duktiga att prata
för sin ålder. Hon är duktig att prata och hon sjunger flera sånger 
hela verser.

Sen tog pappa och Clara en sväng på stan och mös!!!

Clara kände sig stor i dag på sin dag så hon hoppade över att sova
middag, ändå så höll hon i gång till efter åtta så i morgon är hon nog
inge vidare rolig!

Vi har köpt frukt som hon ska bjuda dagiskompisarna på i morgon!

Nu har jag slagit in julklappar och ögonen går i kors så nattinatt!!!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Cissi

GRATTIS CLARA :)



En till tjej som gillar Pippi ser jag, hos oss är det MYCKET Pippi nu ;)

2010-12-21 @ 12:48:52
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0