En helt ok tisdag....

I dag har faktiskt dagen och kvällen varit helt okej.
Hunnit med sånt på jobbet som hängt över mig så
skönt. På torsdag har jag administrativtid så då kan
jag beta av en heldel till, ännu skönare.

Carro kom och mötte mig vid dagis så mysigt att ha
henne här. Det var ett tag sen hon har jobb nu och
det är fullt upp. Saknar henne!!! Min älskade Carro
gumma <3

Clara blev uppe alldeles för länge i kväll hon var jätte
pigg och jag städade och tiden bara for i väg. Shit hon
kommer nog vara trött i morgon =/

Jag brukar få mega städryck i bland i dag infann sig ett
sådant nu känns det skönt i allafall. Det är så fräscht
när det är snö och man kan ta ut mattorna och lägga
dom i snön för en uppfräschning.

Tvättkorgen bokstavligen svämmar över.... Tre stora
killar och vi tjejer fyller den/dom snabbt jag hinner inte
med att tvätta i samma takt! Och dessutom ta rätt på
det!!! Bläääääää............. för tvätt det suger!!!!

Jaha nu har bror min och hans sambo bott på vår uppfart
i fyra månader i husvagn pgav. vattenläcka. Men i helgen
flyttar dom hemifrån. Kommer att kännas tomt när dom
flyttar! Det har varit mysigt när tjejerna har varit här varje
helg Sanna och Sofie.

Söta tjejerna....

Sofie, Clara och Sanna =)

Kvällen avslutades med Desperate Housewifes, cougar town och The
middle fullständig super bra tv-kväll min kväll!!!!

Dessutom var lillamannen i huset på Goodmood vilket innebar ingen
konflikt, trevligt bemötande och gjorda läxor!
Jag säger som ungdomarna *Fettnice*

Nu så ska jag hänga tvätt ta en varm dusch och krama kudden!

Nattinatt
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0