Frusen torkvinda....



Detta är inte min såg den på jobbet i dag.... Han ser riktigt frysen ut ;-)

I dag bestämde jag och min man att vi ska ha julen hemma hos oss.
Vi får se hur många vi blir, men det blir trevligt! Vi kör knytis så blir
det inte allt för jobbigt. Det innebär ändå massa extra med dukning,
städning och planering och allt!!!!

Börjar känna lite julstämning trots allt nu, jag är ingen jätte *fan* av
julen egentligen även om jag föärsöker att skapa traditioner och jul-
stämning för barnens skull! När man väl sitter där på julen känns det
rätt mysigt!!!

Nu ska jag skjutsa på hockey sen skjutsa min stora söta tjej till Maxi
så hon får handla hem lite mat ;-)

Sen blir det soffan!

Tänk att det är fredag redan i morgon det är ju helt sjukt vad veckorna
går fort. I morgon ska jag på tjejträff ska bli så mysigt! Vi ska tjuvstarta
med ett litet julbord ;-) och såklart lite vin!!!!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0