Hej

Brrrrr.... vad kallt det varit!!! Men nu verkar tempraturen gå neråt.
Veckan har verkligen rullat på i rasslig fart, helg nu igen *ler*
skönt men jag tyckte nyss det var måndag. Hallå snart är det jul...
och sen kommer våren! Fattar inte vad dagarna går fort skulle vilja
kunna bromsa tiden lite i bland!

I dag har Claris och jag varit en sväng på Rusta köpte lite julpynt
sånt som är kul för barn. Claris vill titta på alla tomtar samtidigt som
hon är lite rädd för dom.

-Inte roligt inte roligt!!! Säger hon...

Claris har varit på toppen humör hela kvällen dansat, lekt och varit så
mysig! Men det är hon faktiskt oftast. Grinar och tjurar nästan aldrig.
Leker mycket bra både tillsammans med andra och själv.

Hon älskar musik vill ha musik hela tiden och hon dansar och dansar!

I dag när vi skulle handla mat så ställde jag min väska på en annan vagn
medans jag satte Claris i en vagn. Sedan lade jag ner min väska i vår vagn
Claris såg inte det. När vi gått 20 meter sa hon -Väska, väska, väska.
Ja mamma lade ner väskan i vagnen så visade jag henne då log hon och
såg helnöjd ut ;-) Hon är allt för ofta så uppmärksam lilla tösen, jag blir så
imponerad av vad hon säger och gör. Det är så fantastiskt att min lilla bäbis
ska bli två år snart och är en liten individ.

Var på utvecklingssamtal förra veckan, fröknarna sa att hon alltid var så
glad och att hon är en liten trygg tjej. Bättre betyg kan man ju inte få ;-)

Nu ska jag koka mig en värmande kopp te ta fram min bok och fortsätta
läsa. jag läser nu Varför gråter inte Emma? Boken om Arbogamorden, den
är så hjärtskärande, den är tung att läsa men jag kan inte låta bli heller!

Har bestämt mig i stället för att försöka få tid att gå på gym och bekosta
ett gymkort som tickar i väg i pengar så ska jag ta och köpa mig en tränings-
cykel som jag kan trampa en sväng på innan kvällsduschen när det är kyligt
ute och det tar emot att ta en långpromenad *S*

Så i morgon ska det ske =))

Ha det gött och kramas så håller ni värmen!

Tjing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0