Hockey och städ

Jag däckade tidigt i soffan i går helt slut.................................................=((
Upp i morse och skjutsade hockeyboys till Sura för samling........
............Tog med mig Dogge så fick han springa lite i Sura skogen.
Sedan hem och fixade lite för att sen åka tillbaka till Sura och se matchen.
Den gick inget vidare storstryk. Hem och laga mat till hungrig hockeyspelare.
Diska, dammsugit, tvättat städat övervåning nu så måste jag ta och gå ut
med vovvsingen igen!

Visst suger livet i bland???? Det gör mitt nu!!!!



Veckan är fullspäckad med hockeykörningar. Linas matkasse kommer i morgon
det är skönt, så slipper jag fundera på vad vi ska äta och inte heller åka och
storhandla.

Ha en bra vecka mina vänner, nu är det snart måndag igen, upp med hakan =)

Nu ska jag ut med vov ska försöka orka att ta en långis. Men mina knän värker.
Sen blir det ett varmt bad och krypa ner i renbäddad säng!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0