Jobbigt att julstäda...


Min lilla tös somnade i soffan som en stock i kväll, det är jobbigt att
vara med mamma när hon julstädar.... Clara vill vara med och hjälpa
till hela tiden =) Efter ett skönt långt bad somnade hon så gott!!!

Clara var ute en stund med Carro i dag dom åkte pulka och var i lek-
parken.


Granen står inne nu, jag har gjort enligt konstens alla regler ändå
barrar den redan =/ Hur ska jag stå ut????
Vi har bestämt att aldrig klä granen innan Clara fyller år och hon fyller
på måndag!!! Så den får stå grön å grann i några dagar!!!



Okq8 säljer ut julsaker jätte billigt, köpte denna i silver/krom för 25:-
helt okej!!!


Det blev lite ris kvar från granen det får pryda utanför dörren!!!



När jag städade hittade jag söta Sannas *mini mörtsump* som jag
lånar lite och har som en ljuslykta lite annorlunda!!!

Nu kokar jag risgrynsgröt till i morgon när vi firar Clara tänkte bjuda
på det och så lite tårta. Hoppas jag klarar gröten utan att bränna den!

Tjingis nu ett värmande bad sedan sängen!!! Nattinatt!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad fint ni har fixat inför julen :)



GOD JUL!!!

2010-12-21 @ 12:50:58
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0