Julfix


Carrogumman griljerade julskinkan så fint det blev, vi tog en skink-
macka =)

Lite glögg blev det också!!!!


Man tar vad man har.... vi gjorde lite julgodis vi tog vad vi hade
hemma. Visst blev dom fina? Goda också!!!



Hittade ett recept på en blogg samma här vi tog vad vi hade och ändrade
receptet lite. Detta är smält vit chocklad ca: 150-200gr cornflakes 2dl
½dl mald mandel ½dl kokos 1msk rivet cirtonskal rör ihop klicka ut på
bakplåtspapper super enkelt super gott!!!!



Carro hjälper mig slå in julklappar, bästa Carro vad skulle jag
göra utan henne? Hon är så hjälpsam jämt utan att jag behöver
be henne. Omtänksam och go!

Jag ÄLSKAR dig Carro min gumma som min egna dotter <3 Pöss

Kram och Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0