Kommentarer

Åhhhhh.... så kul fem kommentarer på en å samma dag =)

Tänk att jag nästan ska ta å gå å dö för att få kommentarer
hahhaaa skoja bara ;-)

I dag har jag städat och banne mig det tog hela dagen, har inte
varit så städat här på ett halvår nästan. Under hösten har jag
börjat jobba och vi har varit så många här hemma med hus-
vagns folk och så..... städningen har fått komma åt sidan.

Bara lite snabbstäd men nu skubba jag varenda list..... nästan!

Henke har slitit i källaren hela dagen vi höll på till nio i kväll båda
två. Så vi provar för första gången pizza online.

www.pizzaonline.se och så väljer man pizzeria och gör beställning
så kommer pizzan till dörren. Kostar endast 10:- extra.

Nu kommer den mums vi hörs!!!!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0