Lång dag som vanligt =/

Upp klockan 6.30 lämna dagis faktiskt lite sovmorgon i dag så inte
dagislämning halv åtta utan halv nio rena lyxen. Hann plocka lite,
tvätta en maskin och gosa med tösen.

Jobba sen hämta dagis 16.15 hem laga mat, hänga tvätt, tvätta mer.
Fixa läxor med lilla grabben. Sen skjutsa sonen till Erikslund där skjuts
till Sura väntade. Sen handla mat, sen hem och packa upp, hänga tvätt
och ladda en maskin till.

Yesssss.... nu blir det soffan hann jag bara tänka så ringer mobilen
22.15 tre killar som behöver hämtas i Sura efter hockeyträning.

Nu är jag hemma plocka just ur diskmaskinen klockan är 23.50 och jag
har knappt suttit på min rump.

Så här ser dagarna ut =/ Hade tänkt hinna ställa mig på crosstrainern
men nääääää inte i dag heller hanns det med.

Ögonen går i kors, huvudet värker, duscha får jag göra i morgon, tänderna
är vikltiga!!!!!

Någon som känner som mig? Någon mer som önskar sig fler timmar på
dygnet i julklapp???

Klockan ringer om 6 timmar...... Kanske jag hinner vika tvätten i tumlarn
och hänga den som ligger i maskin i morgon? Innan jobbet.....

Dammsugningen blev inte av i dag!

Gissa om jag längtar tills min älskade son får körkort, då blir det champange!

I morgon är det lite tjejmys med julmat det behöver jag verkligen =)

Gonatt och sov gott!!!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0