Mig själv

Jag är en person som har stort behov av att vara ensam
i bland....

Om jag inte får den tiden, blir det inget bra.....

Hos oss kan det i bland vara alldeles för mycket folk....

Jag känner mig då trängd.....

En kommer en går, två kommer två går, då kan det
i bland komma en tår....

I dag så har jag mestadels fått egentid förrutom min
lilla tös....

Jag tror hon är lik mig, för när det bara är hon och jag
så är det så lugnt....

Nu har jag laddat mig lite för ett tag, det behövdes....

=)

Nu så ska jag kramas med min man och ladda lite till!!!

God natt!!!

Kommentarer
Postat av: Frida-FantastiskaMamman

Jag har stort behov av att vara själv...men är det alldeles för sällan...

ha en myspyshelg!

Kramar<3

2010-12-03 @ 14:21:12
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0