Myyyysss

I dag åkte jag, Sebbe och Clara till Lager157 som ligger i Hälleforsnäs
utanför Eskilstuna. Vi hade en så mysig dag det var riktigt skönt att få rå
om mina barn.

Påväg en fin lördagsmorgon....


Mysigt!



Chaffisen....



Sebbe



Clara glad och på toppen humör =)


Lager157


Bakom vagnen döljer sig Clara, hon hjälper att skjutsa vagnen...



Det är kul att vara med mamma och brorsan...



Fönsterpaus.... Mina älsklingar <3



Kallt ute....



Efter mycket shoppande så var det dax för lunch, en god sallad fick det
bli....



<3



Gladis


Vi hade så mysigt, jag hittade massor att handla, märkes grejer till Clara
Bondelid och Svea. Även jag fick endel. Massor av julklappar så nu är så
gott som alla klappar ordnade det känns riktigt bra!!! Vilken härlig dag!

Älskade barn vad det var mysigt att mysa med dom, mitt livs största
gåva!!!

Väl hemma var vi på 2-års kalas grattis Max hipp hipp hurra hurra hurra
hurra på din dag!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0