Skraj blev jag

I går när jag var påväg hem från jobbet så
fick jag sladd på Skultunavägen i griskurvan
som den kallas. Det stod en traktor på höger
sida som plogade tror jag. Så kände jag hur
bilen halka till och jag kom över asfaltkanten
mot diket. och då vobblade bilen till ännu mer.
Jag bromsade lite först, sen hann jag tänka
hur fan gör jag när man har en nyare bil som
har antispinn och sånt??? Annars ska man ju
koppla ur. Jag gasade och styrde vänster så jag
skulle komma upp på körbanan och ser då när
bilen slänger mer åt vänster att jag får möte.
En vit taxi och en bil som ligger nära bakom den.
Fan han jag tänka jävla tur att inte Clara är med.
Jag gasar lite till och lyckas i grevenstid få bilen
på min sida där han ska vara!

Fyfan vad skakis jag var sen, shit vad nära att
det smällt ordentligt!!! Körde knappa 50km resten
av vägen hem!!!

Kör försktigt vänner!!!

Brumm....

Kommentarer
Postat av: Anna-carin Florinus

Tack ! för att du klarade det och att jag fick behålla dig vid min sida några år till.

Älskar dig !

Bamse Kjamizzar systeryster

2010-12-18 @ 12:09:09
Postat av: Lina

Hej.. Du måste vara rädd om dig, fina Nettan.....

Älskar snö men inte att köra när det ligger nysnö på vägarna!!

Vilka fina tavlor på barnen :)....gillar!!!!

Claris säng är ju jätte fin, har du skrivit själv??

Kram Lina

Ps måste ses snart tycker jag :)

2010-12-18 @ 13:53:40
URL: http://stimpilina.blogspot.com
Postat av: Anna

Hjälp vad läskigt! Jag känner att en sväng till halkbanan inte vore helt fel. Det är ju några år sedan jag testade sist. Dessutom kör jag numera bara bilar med automat, så jag har ju inte ens någon koppling.



Skönt att det slutade lyckligt!



Kram

2010-12-18 @ 20:36:12
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0