Tjejfest igår i dag mys med Clara och film!

I går kväll var vi sex tjejer som hade julbordsknytis hos
Tina en arbetskamrat. Vi hade jätte mysigt drack vin och
pratade det blev sent kom hem runt tre.

I dag är det stora flyttar dagen, Syrran och hennes familj
flyttar till hus, grattis grattis jag är jätte nyfiken och måste
åka dit och titta ;-) snart!!!

Bror min och sambo som bott på uppfarten i husvagn i 4½
månad flyttar också, det känns lite vemodigt!!! Henke och
Sebbe hjälper till med bägge flyttarna så......

..... Claris och jag varit helt själva hemma det har varit
underbart. vi har tittat på film myst, ätit, läst och bara varit
gooooosssaaatttt massor! Vi borde gå ut och få luft men vet
inte om jag har sån jätte lust ;-)


I kväll är det sista Så mycket bättre måste bara se det!!!





I dag tittade jag på Bröderna Karlsson den var både rolig och ledsam
tyckte jag helt klart värd att se!!!!



Kram och tjing tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0