Tripp trapp, tatuering????



Äntligen så har Claris fått sin tripptrapp stol, hon vill inte sitta i sin
andra stol längre =/ Stora tjejen!!!



Skrållan dockan fick också provsitta lite =)



Tatuering eller??? Tokfia....



Ojoj vad tokigt!!!



Lite julklappar fick lilla Claris av faster och farbror när vi var i Ransta
hos farmor och farfar på juldagen.... tillbehör till Pippihuset.
Och två Steffidockor! av farmor!



Oj det blir mycket paket och mycket saker när man fyller å och julafton
på en och samma vecka!!! Nu tar det ett helt år tills Claris får paket
igen.

Ja hon kommer inte vara glad på mig när hon ska fylla 18år =(
In på krogen sist av kompisarna körkort sist!!! Kan kännas långt dit
men fort går det 12 april fyller min son 18år tyckte jag nyss mata honom
med välling =//

Nu så ska jag ta en tur på min motionscykel, sen ska vi hem till bror och
titta på nya lägeheten och äta lite....

Tjingis på er och god fortsättning <3

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0