Astrid Lindgren sen fondue

Sebban och Henrik åkte till Fagersta på Innebandy match vinst 3-2

Carro i väg och jobba långpanna 12-23 och Sebbe sooooovvv.....

Clara och jag tog en rask promenix till Bäckby, dom hade Bäckbydagar
i dag och musiksaga med Håkan Fernkvist kl.12 trodde jag, när jag kom
dit och svetten rann, jag hade bokstavligen halvjoggat med vagnen.
Så visade det sig att det var kl.13 puuuuhhh...jaja jag var i god tid i allafall!!!

Musiksagan var en saga med sång innehållande Astrid Lindgrens sånger....
Clara tyckte om det!!!  Håkan är mycket bra med barn, jag  hade honom
som lärare på vårdskolan för 20år sedan i musik, sedan började han att
sjunga och ha musik sagor för barn. han börjar bli till åren så undra hur
länge han kommer att hålla på.... han är iallafall så bra!!!!


Clara väntar på att det ska börja=)



Istappar på Bäckby alltså Bäckbyistappar =/



Sedan efter match och musik så åkte vi till svärföräldrarna i Ransta.
Svärfar fyller år på tisdag Grattis grattis! Där vi åt fondue jätte mumsigt!
Chockladpudding till efterätt oxså mumsigt! Lite vin blev det oxså lika
mumsigt det!!! Henriks farbror som för tillfället bor i Ryssland var också
där mycket trevligt!!!!

Clara och farfar




Clara är bara för duktig, trots att vi blev sena och hon trött så är hon glad
och go!!!


Nu ska jag lägga mig och sussa, hade tänkte att ta mig till badhuset i
morgon och simma =) om inte sängen lockar allt för mycket!!!!

Kram och nattinatt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0