Badhuset äntligen

I morse när Clara och jag åt frukost fick jag ett mess
från en vän.
Hej! Vi ska till badhuset vill ni göra oss sällskap?
Jajjjjaaaa..... Jag började packa på engång!
Efter en stund kom det ett mess till från syrran.
Hej! Jag och tjejerna ska till badhuset, vill ni komma?
Haha vi blev ett helt gäng, jätte mysigt!
Passade varandras barn så att vi mammor även fick
simma!!! Super mysig eftermiddag!
Clara har inte badat på hela hösten hon har varit så hostig,
snorig omvartannat. Och så nu på slutet har det ju varit
så kallt så jag inte velat för det!
Men trots det så fungerade dyken utmärkt, Clara var över-
lycklig över att få bada igen!!!

Trött tös efter bad och lunch.



Påväg till badhuset, vi sjunger Blääää upp sa den lilla glada grodan!


Tack Milla, Sigge, syrran, Emmy och Nowa för en kanondag!!!
Kram från oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0