Feberfritt = gå ut = skönt

Japp i dag var Clara feberfri så skönt så vi har varit ute lite.
Bla. blev det den planerade lunchen på stan med C och P


                                     Clara & Camilla



Så fick det bli en liten sväng i affärer också och handen på
hjärtat jag hade lovat mig själv att inte shoppa......
MEN halva rea priset vad gör man????
Alternativ 1 = Blundar
Alternativ 2 = Springer
Alternativ 3 = Shoppar

ojjj jag valde alternativ 3  *ler*

Så med mig hem hade jag dessa söta tights till tösen. men som sagt
halva rea priset så det blev inte så hiskligt dyrt endast 24,50:- jag
överlever nog det!!! Och hade jag vetat att min Brio babyskydd (bilstol)
blivit såld i dag då hade jag nog unnat mig ett och annat till....





BARNKLINIKEN
Dom ringde från barnkliniken i dag Clara fick en återbudstid till röntgen.
Så på måndag ska hon sövas och magnetröntgas. Hon har ju en kärlmiss-
bildning under vänster armhåla ut mot bröstet. Vi har kollat den tre gånger 
hos hud och nu när hon fyllt 1 år. Ville dom att hon ska bli röntgad.

Jag vet inte vad som känns mest oroande att hon ska sövas eller att få reultatet.
Min son Sebbe sövdes när han var liten och det är lite läskigt faktiskt!!!!
Men det kommer att gå bra intalar jag mig. Hoppas att även resultatet är bra!

I kväll har Sebbe haft hockeymatch Sura hans nya lag mot VIK hans gamla
och dom vann så han var nöjd! Sebban har haft fotbollsträning i Skultuna.
Jag och Clara var ut en sväng, gjorde tacospaj och tog ett bad.
Sen kom en tjej och köpte vår bilstol som Clara nu vuxit ur (nästan i allafall)

Så vårat fredagsmys kunde starta först in i halva Lets dance så jag missade
en av mina favoriter Claudia.

Nu ska jag mysa med min son i soffan och en kopp te!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0